Första dagen i skolan!

Idag var det första dagen i skolan med kursintro planerat kl 10-12 men vi slutade 10:50. Nästa lektion började inte förens kl 13 så då hade jag 2 timmar på mig att göra något så då bestämde jag mig för att besöka en sjuk Emma och en energisk Casper :) Blev inga kramar för mig och Emma så jag tror faktiskt att jag klarar mig om jag inte tänker på det ;p Köpte med mig lite mat och gick dit och umgicks, mycket trevligt :) Är ju så bra att de bor nära skolan, kan man hälsa på ofta ;)

Jag är såå taggad på den här utbildningen!! :D Kändes tokintressant idag och jag tror det här kommer bli så bra! Jag känner mig redan motiverad till att köra igång med träningen och att lägga upp träningsscheman och allt annat! :D Har till och med lite motivation i mig till att laga en riktig middag ikväll, det ni! :)
Kommer dock bli helt annorlunda i schemaväg, förut har vi gått i skolan 1-2 ggr/veckan med föreläsningar på typ 3 timmar. Nu är vi schemalagda oftast 4 dagar i veckan, från 08:30-16:30. Det kommer bli tufft, men jag tror det kommer att bli bra också. Ser fram emot att göra lite mer om dagarna.!

Nu ska jag ställa mig och fixa mat, blir nog fiskpinnar, potatis och remouladsås, yum yum! :)

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0