Lite av varje :)

Sitter här i köket halv tolv och håller på o fixar och donar och försöker få lite ordning på livet. Borde egentligen gå o sova eftersom jag egentligen, innerst inne är trött. Lägger jag ner mitt huvud på bordet somnar jag nog. Det är bara när jag håller på med en massa "viktigt" (typ räkningar, kollar jobbtider, organiserar diverse ting osv) som mitt övertrötta tar över och ger mig ny energi. Jag har ju till och med lite energi till att skriva i bloggen, och det händer ju inte ofta!

Mycket har hänt sen sist, vi har varit i London tex! :) Det var helt underbart och jag lovar att jag så småningom ska lägga in lite bilder därifrån, men just nu har jag inga på datorn. Vet dock inte när jag tänker fixa det.. Jamenar, med dessa mellanrum mellan inläggen lär det ju dröja ett tag ;p hihi.

Denna vecka har jag jobbat en massa, första veckan efter semestern. Jobbade 6 dar av 7 möjliga. Nästa vecka ser likadan ut, ledig imorrn sen jobbar jag resterande dagar. Det gäller att jobba så mycket som möjligt innan skolan börjar och eftersom jag bara kunnat jobba två veckor i augusti då jag har haft semester innan. :) Är lagom slut i kroppen nu kan jag säga, det tog att jobba öppning (06:00-15:45) lördag och söndag. Var sjukt trött i både kropp och sinne idag, fattar inte.. Men det jag fattar är att det ska bli sjukt skönt med en ledig dag imorrn! :D Då ska det fixas lite.

Nej nu ska jag nog börja dra mig mot sängen.. som sagt, jag är ganska trött egentligen.

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0