Skolstart!

Fortfarande inga bilder på datorn.. sorry about that.
Imorrn börjar skolan! :D Tjoho! Ska bli spännande, läskigt och riktigt riktigt intressant. Jag får känslan av att vi bara kommer läsa intressanta saker och saker som känns relevanta för utbildning - i like. Ska helt enkelt bli intressant att gå till skolan imorrn :)

Hemma i lägenheten har vi pysslat lite, det närmar sig sakta med säkert ett fulländat hem! Satte upp lite dekoration på garderobsdörrarna i hallen och jag fick värsta idén om hur vi ska göra där för att det ska kännas klart, mysigt och välkomnande :) Just nu är det ganska tråkigt, blev ju lite trevligare med dekalerna på dörrarna iofs, men vi har ingen lampskärm tex, det är bara en glödlampa som hänger där.. :p hehe. Vill in med en röd lampskärm och en röd byrå.. aah, det kommer bli så bra i slutändan tror jag! :D

Idag har jag jobbat lite, styrt o ställt lite på jobbet ;p Sen åkte vi ut till Årsunda och började städa ur studion.. Myyycket grejjer.. Sen blev det bio; The Expendables, i Sandviken. Ganska b-film trots många kändisar. Den var lite rolig till och från och väldigt rå på sina ställen men alltså, Sylvester Stallone och Dolph Lundgren är fan inga bra skådisar.. blev nästan lite töntigt emellanåt :p

Nu ska jag nog ta mig en macka, sen måste jag skutta i säng, för imorrn ska jag upp till skolan! :D hihi.

Sov gott där ute i världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0