Juletider!

Nu var det braaa längesen jag skrev här, flera månader sen. Har dock inte känt något direkt behov av att skriva så då har jag bara låtit bli :p hehe. Bara läst en massa bloggar nu på senaste.

Snart är det julafton, mysigt! :) Idag var min familj och Oskars familj till Furuviksparken och gick på julmarknad. Svinkallt men jättemysigt och fint :) Var in i tropikhuset o kollade på apor, ormar o spindlar.. Gick omkring ute bland alla miljoner lampor o kollade på allt fint och gott de sålde i de små stånden. Mysigt värre!

Ikväll är en lugn kväll, igår blev också en lugn kväll men jag var iväg på kvällen och var på förfest hos mina tjejer i klassen. Dock nykter :) De skulle på tunntömning på Kåren, och det hade jag förstås glömt bort och eftersom jag inte har betalat någon kåravgift kom jag inte in.. Men jag ville ändå vara med på festen innan och umgås lite såhär innan juluppehållet. Alla åker ju hem i helgen och skolan börjar inte förens vecka två så jag ville träffa dem lite till :) Tiden går så snabbt.. Säger som Sarah sa igår, vi träffades alldeles för sent.. Vi skulle ha träffats under tiden vi alla var hälsopedagoger. Fantastiska människor är vad de är, är glad att jag träffat dem :) Sofie blir ju iaf kvar till våren, me like! :) Då blir det häng och dans ^^

Ne nu ska jag gå o mysa lite med älskling i soffan innan det är dags att sova för kvällen. Morgondagen består av lite inslagning av julklappar, kanske handlande av julklappar och lite plugg. :)

Tänker på E och hennes familj! <3

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0