Bilder på planteringen

Här kommer lite bilder på planteringen jag gjorde igår :) Blev fint tycker jag själv. Trevligt med lite färg och blommor på balkongen :)


Vi får väl se hur länge dem lever :p







Idag ser dagen ut som följande:
- Plugga klart uppgiften som ska in imorrn
- Göra studiebesök på några gym
- Diska
- Fika med Micke
- Desperate Housewives

Dagen blir nog bra, trots att klockan är mycket.. gah, har så svårt att komma upp på morgonen. Men det är bara att ta tag i dagen nu, innan klockan blir ännu mer! :)

Ha en bra dag allihop!

Imorrn får jag träffa älskade Carro!!! :D <3<3

Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: caroline

tjuuuusigt juh!! :D ses om några timmar nu sitter jag och datanördar hos Marie :P Hoppas det går bra med plugget!!! :D pussen

2010-05-18 @ 23:50:03
Postat av: emma

Värsta fint du gör då :D:D jag vill oxå plantera blommor:)

Ses snart gumman<3

Puss

2010-05-25 @ 11:15:51
URL: http://emmi08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0