Bilder!

Här kommer lite bilder som jag tagit i lägenheten :) Vi har äntligen fått lite ordning i sovrummet! (vi har numer två röda sänglampor som inte är med på bilden).
Idag har jag byggt ihop en ikea-bänk (kommer bild på den vid ett senare tillfälle.) och jag ska snart gå ner och pimpa min cykel med diverse nödvändigheter (såsom reflexer och lampor).
Ikväll jobbar jag 3 timmar och en kvart, alldeles lagom! Sen jobbar jag hela helgen, fredag, lördag och söndag. Pengar behövs, så det är bara att kämpa på! :)
Imorrn är Oskar ledig!! :) Längtar längtar! Då ska vi umgås en massa! Vet dock inte vad vi ska hitta på.. Kanske åker ut till Årsunda eller Eskön. :)

Köpte dessa för 19 :-! Ett kap må jag säga :)

För att få in lite färg i vardagsrummet satte jag in en blå gardin mellan de vita :)

Sovrummet med sängbord och hylla!

En närmare bild på hyllan över sängen

Satt och tecknade här om dagen.. detta är lite av resultatet - En Na'vi från Avatar!   En annan av de bilder jag tecknade, samma tema som förra!

Nu ska jag göra allt jag borde ;D hehu. Hoppas ni har en bra dag! Peace!

Kommentarer
Postat av: caroline

Nämen sååå tjusigt gumman!! :D Ska bli kul och titta in där nästa vecka!! :D Hoppas det går bra och jobba i helgen!!! pusskram i massor

2010-05-12 @ 19:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0