Fullt upp hela helgen!

Jag är inte bra på det här med att blogga regelbundet jag :p Kanske inte har sånt stort behov av att skriva av mig, vem vet.

I fredags fick jag iaf veta att jag inte fick fortsätta på min praktikplats.. jävla skit!! :( Nu vet jag inte vad som händer, om jag ens kommer få ett betyg i kursen.. Och skolmailen funkar inte så jag vet inte om mina mail (som jag skickat från hotmail) kommer fram till lärarna.. Kan ju bara hoppas!

Idag blir en dag med plugg och lite plockandes här hemma i lägenheten. Köpte för övrigt en ny FIN tvättkorg igår, så nu pryder den vårt badrum :) Mer som jag vill göra idag är att ta en promenad i det fina vädret - hoppas det håller i sig! Kanske träffa lite vänner också, det vore trevligt :)

Valborg bestod av jobb för min del, jobbade 16:00-00:15 på fredagen - alltså ingen kase eller grillning för min del. Lördagen tvättade vi och jag jobbade även då. Söndagen jobbade jag på travet så jag och älskling begav oss till stallet på söndagsmorgonen och var där till halv tolv ungefär. Sen åkte vi ut till mor och far och njöt av vädret och lugnet ute på landet. I like a lot!!! Så skönt att komma hem o vila upp sig lite ibland. Blev mycket fikandes och mumsandes, men det är bara trevligt det ^^

Nej nu ska jag stoppa i mig nåt att äta, sen måste jag plugga och jag lär väl leta vidare efter praktikplatser också.. :( attans.

Hoppas er dag blir kanon!!

Peace!

Kommentarer
Postat av: Karro,Mamma till Liam bus

Hej, jo det är bara bra : ) Själv? Det är egentligen inga sänbord utan expedit enkelhyllor från ikea som jag satt in korgar i. Fast det funkar jätte bra till sängbord.

Kram

2010-05-03 @ 14:14:17
URL: http://karroh.blogg.se/
Postat av: caroline

hej sötAnna!

Hoppas det gått bra och plugga idag? :D ?? och att du fick dig en liten promenad!!:D



miss you guuus meeen see you soon!! :D



puss

2010-05-03 @ 17:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0