Glad tjej! :D

Tjohooo! Fan va jag har spenderat pengar på mig idag! :D o va glad jag är för det! ;D haha

Dagen började med en föreläsning, sen for jag och Carro ner på stan på våra cyklar o spenderade lite pengar, sen blev det lunch på Lams Terass med Carro, Emma, Casper, Marie, Maries mamma och hennes mammas man :) Mycket trevligt! Efter det for jag ner på stan igen, denna gång själv och spenderade ännu mer pengar :D haha, kul att man kan må så bra av att spendera pengar ^^ Men jag har faktiskt köpt saker jag bara är nöjd med, känns kanon! :) Kommer inte behöva köpa kläder på ett tag iaf ;p

Imorgon mellan 05:00 och 05:15 kommer mamma o pappa o hämtar mig o Oskar för vi ska åka till GÖTELABORG!! :D Happy happy! Kusinen tar studenten! (vilket gör mig... jättegammal?!) haha, skämt o sido ^^

Har en del att fixa med innan imorrn.. Så det är väl bara att sätta igång! :D


Alla (11) plagg ^^


FYND! 35:- på Myrornas, oanvänd från Gina!


Skärp och leggings!


FYND! 45:- på Myrornas!


Cardigang från H&M köpt med presentkort!


Cardigang från H&M köpt med presentkort!


Top från Gina!


Top från Gina!


FYND! Jeansleggings från Vila för 99:-!


2 toppar/klänningar från Gina! Lovely!

Är supernöjd med mina köp, nu har jag något att ha på mig imorgon och i sommar! :D

Nej nu ska jag göra nytta så jag kan sova sen ^^

Ha det så bra hemma i Gävle så ska jag ha det bra i Göteborg! :D

Peace!


Kommentarer
Postat av: caroline

oh så mycket fint gumman!!:D blev ju värre när jag inte var med ju h hahah :P Hoppas ni får kanonkul!! :D Kommer sakna dig i morgon på föreläsningen!! men men vi ses nästa vecka :D <3

2010-05-26 @ 21:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0