Omotiverad!

Det är ju nästan helt omöjligt att hitta praktikplatser :( Någon som har förslag på vart jag skulle kunna vara? Eller iaf göra ett studiebesök på.. Jag har funderat på att gå till stans alla gym, men samtidigt är ett gym uppbyggt på ungefär samma sätt in general, så jag tror inte jag kommer få se så mycket olika om jag går runt till alla. Ska dock in på några, bla. Friskis. Men där vet jag ju ungefär hur allt går till redan :p Kanske skulle passa på att köpa ett träningskort när jag ändå är där? .. Problemet är väl att jag inte har några pengar till det .. :(

Idag ska jag verkligen försöka vara effektiv. Jag ska försöka att hinna med detta:
- Byta ventil på min cykel
- Duscha
- Plugga
- Posta ett brev/ ta en promenad
- Leta fler fältstudieplatser
- Röja upp i lägenheten

En hel del att hinna med, men jag borde hinna om jag bara sätter fart.. och det var ju just det. Få ändan ur vagnen..

Är för övrigt ensam hemma hela dagarna.. tråååkigt. Igår och idag har O fotboll efter jobbet så jag ser inte skymten av honom förens efter 21 idag.. Det är lång tid. Men så är det här i livet, det är jag som har för lite att göra om dagarna (eller saker har jag ju att göra, det är bara det att jag ska göra dem nån gång) så att det på så vis känns som att jag är alldeles för mycket ensam.

Nej nu ska jag göra ett ryck och skriva ut det jag senare ska posta! Efter det går jag nog ned till cykeln, sen dusch!

Uppdaterar kanske senare om vad jag hann med och inte :p

Heipa!

Kommentarer
Postat av: caroline

hejsötnöt!

Hoppas du hann med allt som stod på din to do list!

Have a nice fredag!!! :D pusssen

2010-05-07 @ 07:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0