Plantering!

Nu sitter jag här igen.. Ska plugga lite till i natt. Men jag har ingen inspiration.. Hoppas dock att jag kommer nån vart med någon av uppgifterna iaf, vore skönt o känna att man fått nåt gjort.

Idag åkte jag och O till Plantagen och köpte blommor, jord och en stor utekruka att ha på balkongen! Så imorrn ska jag plantera lite tänkte jag, får se hur det går.. :) O ska dessutom köpa trall från sitt jobb som vi ska lägga på balkongen - blir nog kanon! Han har dock träning imorrn efter jobbet så imorrn läggs det inget trall iaf.. Jag blir ensam hemma till typ 21, men det ska jag väl se till att överleva! :)

Tänkte ta mig ner på stan imorrn och köra lite spontanstudiebesök på några gym, är taggad! :) Annars blir det väl plugg mest hela dagen. Jobbar inget förens nästa helg, och det känns skönt! Få lite tid till skolan och lägenheten. Jobbade extra denna helg, körde dessutom lite utbildning av en tjej idag, kändes bra! Alltid trevligt att utbilda :)

Bilder kommer kanske upp imorrn från planteringen :)

Nu ska jag försöka ta tag i pluggandet och få något skrivet!

Gonatt på er!

Kommentarer
Postat av: caroline

spännande planer inför sommarne Anna!!:D Lycka till med plugget nu ses i vi om något dygn!! :) pussen

2010-05-17 @ 22:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0