Sommarens planer!

Ååååh, är så jävla trött... Och det är inte så konstigt eftersom klockan är 02:20.. Borde verkligen gå o lägga mig. Men alla som känner mig vet att jag kan vara väldigt produktiv nattetid, och det har jag även varit nu. Pluggat lite och förberett mig på att utbilda en tjej på jobbet imorrn.

Annars har jag och Oskar sett Iron Man 2 idag, den va bra, mäktig och häftig. Helt klart sevärd! :) Trevligt att gå lite på bio, var bra längesen nu!

Imorrn vet jag inte riktigt vad som händer på dan.. Kanske att man borde ge sig iväg o leta lite blommor till balkongen, o till fönstren, kanske sätta upp lite tavlor här hemma, fixa o dona lite alltså. :) Sen blir det jobb 16:45-22:00, alltid gött med lite extra cash på kontot. Sen är jag ledig från jobbet ända till näääästa lördag, skönt :) Kanske man kan få nåt vettigt gjort under vardagarna denna vecka, lite träning kanske?! :)

Ska annars den kommande veckan planera min och Martas tripp till Norrland! Ska bli intressant ska ni veta! Det är tänkt som ett bootcamp där vi ska träna och testa på en massa olika träningsformer samtidigt som vi får njuta av Sveriges vackra natur och förhoppningsvis Sveriges vackra kroppar... Haha ;) SE men INTE röra! :D That's toootally fine by me! Överlåter "röra" till Marta ;) Hihi. Har kommit överrens om att vi ändå ska vara ganska vältränade när vi åker iväg.. Så det gäller att sätta igång nu om man ska leva upp till det! Är inte allt för länge tills vi har tänkt att ge oss iväg! :) Looking forward to it!

Har dessutom dessa planer i sommar:
- Jobba off course
- Åka till Gbg o kolla på kusinens student
- London första veckan i aug med älskling!
- AC/DC i Sthlm
- Lars Winnerbäck i Gävle
- Muse i Sthlm - AAAAAAAAAAH, så JÄÄÄÄVLA TAGGAD!! Det bästa som kunnat hända mig, i'm so HAPPY! :D
- Eclipse premiär 30 juni

Jaa, det var väl min sommar i stora drag!

Nu ska jag faktiskt gå o fixa mig för sängen, det här håller inte! Särskilt inte om jag har tänkt att få något gjort imorrn.

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0