Sov gott älskade Sputte <3

Fan fan fan!! :'( Gråter och gråter och gråter. Lilla söta underbara kanin.. ! <3

Hade som sagt jättesvårt att somna igår, somnade dock till slut. Vaknade av att älskling kom in och sjöng och bjöd på frukost på sängen! Värsta lyxen <3 O så fick jag lite (ganska mycket) presenter innan han åkte till jobbet. Bästa älskling! <3
Jag somnade om och gick upp cs. 2 timmar senare. Mamma kom och plockade upp mig och hade kaninen med sig och vi begav oss till veterinären. Där kände dem o klämde på bakbenet och hon tyckte det kändes som att det var av och då är det bäst att han får somna in. Men jag ville ändå betala en del o få det röntgat utifall det bakbenet bara skulle ha hoppat ur led. Jag grät lite titt som tätt enbart av tanken att han kanske inte skulle klara det. De sövde honom och gick iväg och röntgade honom. De kom sedan och hämtade oss så vi också skulle få kolla på bilderna. Hela jävla benet var av, på flera ställen!! STACKARS!!! :'( På andra benet hade han tre sår som antagligen har kommit från att en räv eller hund rivit honom! Fan jävla skitdjur det finns!! Tycker så jävla synd om honom, han måste ha varit skiträdd! Är förvånad att han inte dog av rädsla, kaniner är ju väldigt känsliga sådär. Det var ett jobbigt beslut att ta men ett nödvändigt, han skulle inte få lida mer. Han får det mycket bättre nu, utan smärta och rädsla.

Ska ner på stan nu o käka födelsedagslunch med mamma, sen blir det en tur till Sätra för att umgås med Lisa och Lina :) Mysigt! Sen är det full rulle hela kvällen så att säga :) Dagen kan ju bara bli bättre!!



Gonatt älskade lilla vän, sov gott och tack för dessa 10 år! <3

Kommentarer
Postat av: Lisa

<3

2010-10-07 @ 10:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0