Sputte <3

Det har nu varit min födelsedag i 1 timme och 45 minuter och jag kan inte sova. Jag borde verkligen sova. Kl 9.30 ska jag befinna mig hos veterinären med min kanin och jag är så orolig att jag inte ska få ta med honom därifrån.. att det är dags för honom att somna in. JAG VILL INTE. Jag vet att han är gammal och jag vet att det alternativet finns, men jag hoppas att det går att lösa på annat sätt. Att han inte mår så dåligt. Jag har haft honom i 10 år och det känns jättekonsigt om han skulle försvinna nu. Ne, en stor klump har jag i magen, vill nästan inte åka dit. Vore ingen bra början på födelsedagen om jag skulle få ett negativt besked.

Kors vad jag svamlar, men jag känner mig tom inom mig, samtidigt som jag har massor med känslor och tankar. Ett virrvarr helt enkelt.
Jag ser ändå fram emot resten av dagen imorrn då mycket står på schemat!
- Åka med Sputte till veterinären
- Äta lunch med mamma
- Umgås med Lisa och Lina
- Äta tacos med älskling
- Förfest med min nya PT-klass
- Kåren

Fullspäckat och roligt! :)

Nu ska jag lägga mig i sängen och verkligen försöka sova. Vill ju inte vara trött och helt förstörd på min egen födelsedag heller! :)

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0