Flum!

Jag ska gå o lägga mig NU. Eller ja, jag måste ju förstås avsluta det jag precis började med och sedan borsta tänderna och tvätta bort sminket, SEN kan jag gå o lägga mig :) Hehu.

Jag saknar människor, många människor! Bland många saknar jag mormor, och min bror. Han har jag inte träffat på evigheter och ändå bor vi i samma stad, come on! Saknar mitt härliga gäng från HiG också, men snart är vi halvt om halvt återförenade! :D Wee! Längtar!

Imorrn får jag sovmorgon! Skönt efter två dagar då jag börjat jobba 06:00. :) Börjar kl 13 och ska ha en dag med coaching, really nice! :D

Nej för att jag ska kunna komma i säng måste jag börja med att avsluta nånting, och jag börjar med detta inlägg. Gonatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0