Mycket nu...

Varför är det så svårt att ta tag i saker ibland? Jag har sagt flera gånger till mig själv denna vecka att jag måste vattna blommorna. Har jag gjort det? Nej. Nu är de på väg att kollavippa allihop. Måste alltså göra det idag, senast. Imorrn är det nog försent, då går dem nog inte att rädda. Stackars blommor..

Skolan är i full gång och det ska göras träningsscheman hit och dit.. stressigt värre. Jag ska själv träna, jag ska träna en person för att träna på att vara personlig tränare, jag ska snart träna min "riktiga" person som jag ska träna från v 40 till v 2. Och det ska vara konditionsscheman, mentala scheman, styrkescheman... ojoj. Mycket att göra men vääldigt intressant.! På allt detta har jag blivit sjuk :(

Blir frustrerad över mitt jobb.. har fått 2 (TVÅ!!!) tider i hela oktober, sammanlagt 12 timmar. Hejdå liv, hej kronofogden. Har dock haft lite kontakt med min chef och vi ska sätta oss ner och prata igenom det här på lördag. Hoppas vi får någon ordning på det, för såhär kan jag inte ha det, antingen mer tider eller ett annat jobb. Ett annat jobb vore väl kanske bra men samtidigt vore det dumt o byta jobb när jag ändå har ett som fungerar hyffsat. Hoppas verkligen att det löser sig.

Nu ska jag faktiskt ta o vattna mina blommor, innan jag gör något annat.

Senare ikväll efter att O kommit hem och vi ätit mat ska jag dra med honom ut på en powerwalk. Det kan vi båda behöva. Lite friskluft och en aning pulshöjande.

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: CAroline

hejja hejjja friskt humör!! :D hoppas du får till en P-walk och att förkylningen lägger sig! =) Lycka till med plugg!!! :D <3

2010-09-17 @ 10:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0