Sommarväder!

Idag är det riktigt skönt ute, man får verkligen en försmak av sommaren! Längtar som bara den efter sommaren, men sommaren betyder också slut på skolan, klar med c-uppsats och dags att ta det stora steget ut i verkligheten. Kind of. Jag kommer att plugga en kurs i höst också, så än släpper jag inte taget om skolan.

Och c-uppsats, kan vara det jobbigaste och mest tidskrävande jag gjort. Fruktansvärt att vara ensam i denna situation, inte ha någon att diskutera med och ingen som hjälper till att skriva. Väldigt mycket text som ska ner i dokumentet, och all den texten ska jag skriva själv. Kan väl på ett sätt vara bra att skriva själv också, då blir det mina idéer som följs och jag får skriva som jag vill. Men ah, ensamheten alltså. Satt en sväng i skolan idag med sällskap av Lina och Ida, och det var trevligt. Borde nog ta mig till skolan oftare. Planerar att sitta i skolan hela nästa vecka.

När jag lever c-uppsats har träningen lagts på hyllan för att jag inte ska bränna ut mig, har nog att göra ändå. C-uppsats, eget företag, hemsida, tre andra extra-jobb.. Träningen hinns liksom inte med. Men nu när det börjar bli finare väder och behagligare att befinna sig utomhus får jag lust att ta mig ut o springa. Tror bestämt att jag ska ta en löprunda ikväll när Oskar är i replokalen, få ett bevis på att jag inte har tränat på länge.. Men det kanske är dags nu, jag kanske rent av mår bättre av lite träning, inte ser det som ytterligare en grej att göra. Jag vet inte jag, det återstår att se.

Nu ska jag ta mig i kragen och fortsätta med plugget. Ska sitta och transkribera mina intervjuer. Det ska gå!

Skickar lite motivation och glädje från mig själv, till mig själv!

Jag är inte rädd, jag kan skriva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0